wtorek, 27 grudnia 2011

Wystroj wnętrz w stylu vintage.

  W tym oto kolejnym jak widać poście, postaram się przybliżyć Wam -
tak jak w temacie - wystrój wnętrz w stylu vintage.
   Chciałabym aby w przyszłości moj(e) dom/ mieszkanie wewnątrz miał(o) charakterek, by te miejsce zamieszkania było.. no sami wiecie... :-) w jakimś stopniu "bogate", ciekawe, inne, ale inne oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu. 
   Ahh.. by znajomi chętnie przychodzili na herbatkę, kawkę, ciasteczko... 
A propo ciasteczko - sama sobie smaka zrobiłam... eh, życie. :-)
   Okeej, wiec już nie przynudzam, przejdę do rzeczy. 
Mam fiola na punkcie VINTAGE!


Mieszkanie dla odważnych!

 Wierzcie mi, podejrzewam, że nie każdy byłby tak skory - do takiego kroku, do takiej zmiany. Podobnie jak i  do stylu ubierania się na retro.

Bo tym co mamy, swoja osobowość wyrazamy.

   I na serio tak jest! Bo potrafimy ocenić kogoś (oczywiście w jakimś tam stopniu, bezgranicznie) po tym co ten ktoś posiada. Coraz częściej ludzie pod tym katem oceniają innych, co wydaje się omylne :-) bo jak wiadomo powinno się oceniać po wnętrzu człowieka, nie po hm, rzeczach, no ale... 
   Jedno jest pewne - poprzez wystrój wnętrz np. ,możemy "wkraść się" do czyjegoś stylu bycia, jaki mniej więcej jest.
  Dam może lepiej przykład, bo trochę namieszałam...
Posłużę się cytatem " Jak Cię widzą , tak Cię piszą."

Ciepło kolorów sprawi, ze w takim domu czy tez mieszkaniu - 
 będzie panowała mila atmosfera.













                                                               
                                                               Meble, komody.



  


 Dodatki i podstawa.

-filiżanki-
-telefony-
-zasłony-
-szkatułki-
  
i wiele, wiele innych rownie ciekawych jak dotad... :-)


Na koniec dodam jeszcze dzieciaczki, ubrane stylowo. 


                                                                               (zdjecia nie sa mojego autorstwa).

 Dobranoc. :-)

6 komentarzy:

  1. od zawsze podoba mi się ten styl.W domach urządzonych właśnie tak panuje przytulna atmosfera ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale nie mogę się im oprzeć *.* one tak na mnie patrzą i mówią "zjedz mnie, zjedz mnie!" haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo tak! Blog o wystroju wnętrz? ;> To mi się podoba! Dopiero co zaczynam, ale mam w planach rozwinąć bloga. Szczególnie, gdy moje zainteresowania również są związane z projektowaniem wnętrz. Mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie. Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sposób wystroju własnego wnętrza zdradza nam to jaka jest dusza właściciela...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam uważam, że ten styl jest strasznie ciekawy :D Ja lubie takie pierdółki, ubrania w stylu retro.

    OdpowiedzUsuń